Իտալական VICOLO ապրանքանիշի երևանյան սրահըհամալրել է իր տեսականին, իսկ մենք էլ նկարահանել ենք մեր գեղեցկուհի Նարիին՝ նոր ֆոտոշարքում: Ռիո Մոլի երկրորդ հարկում գործող VICOLO սրահը մեկ տարվա ընթացքում դարձել է մոլի ամենասիրված սրահներից մեկը և նորաոճ կանանց սիրված ապրանքանիշերից մեկը:
Ռիո մոլի երկրորդ հարկում գործող իտալական VICOLO բրենդի պաշտոնական սրահը համալրել է իր տեսականին: VICOLO-ի գլխավոր առանձնահատկությունը՝ միայն բարձորակ նյութից և բացառապես Իտալիայում արտադրվող հավաքածուն է: Սա հայտնի Northland ապրանքանիշի նոր անվանումն է։ Այն գոյություն ունի ավելի քան 20 տարի, երևանյան սրահում ներկայացված է կանանց համար հավաքածուն, որն առանձնանում է բազմաոճությամբ և խելամիտ գնային քաղաքականությամբ:
VICOLO-ն նախատեսված է ինչպես դեռահասների, այնպես էլ հասուն սերնդի կանանց համար, ովքեր ցանկանում են թարմացնել զգեստապահարանը ամենաօրյա լուքերով, գործնական պիջակներով, նույնիսկ կոկտեյլային երեկոների համար զգեստներով:
Բրենդը հետևում է նորաձևության աշխարհի դինամիկային և շարունակվող փոփոխություններին: Բրենդն ի սկզբանե հրաժարվել է լյուքս գաղափարից և արտադրում է պարզ ապրանքներ՝ մատչելի գնով։ Իտալական VICOLO-ն նպատակասլաց և ստեղծագործ կանանց համար է:
RIO MALL Փափազյան 8
Երկրորդ հարկ
Բնակարան ձեռք բերելու պահը հիմա է. Monte Residential Complex
VICOLO սրահի նոր՝ Գարուն-Ամառ հավաքածուն
Հարցազրույց Concept by Vremena Goda կոնցեպտ-սթորի հիմնադիր Լիլիթ Ադիբեկյանի հետ
Քաղաքի մոլը 10 տարեկան է. Ինչո՞ւ ենք մենք սիրում գալ ԵՐԵՒԱՆ ՄՈԼ
EXCLUSIVE այց CLIVE CHRISTIAN պարֆյումերային տան լոնդոնյան գրասենյակ
ՖՈՏՈնախագիծ! Слово пацана. Кровь на асфальте
«Կոկա-Կոլա ՀԲՔ Արմենիա»-ն ամփոփում է տարին՝ կիսվելով ամանորյա հրաշքով
ԲԱԲԱՅԱՆ 39/1. Այս հասցեում PROBUILDING-ը կառուցում է Ձեր նոր բնակարանը
Harmony Meetup 4.0. ամենամյա տեխնոլոգիական համաժողովը
Ագա Քանքանյանը Լոս Անջելեսում բացել է իր նոր՝ AGA Beauty Stugio-ն
Ինչպե՞ս որգեդրել շուն «Կենդանիների խնամքի կենտրոն»-ից
«Մարմնի մոդելավորումը հիմնական թրենդն է, թե´կանանց և թե´ տղամարդկանց շրջանում». պլաստիկ վիրաբույժ Արշակ Մնացականյան